קודם כל מזל טוב!
עכשיו נפשט את הדברים, הסוד הוא בהגדרת הקהלים הנכונים והמסר המדוייק לכל אחד מהם.
לצד שפה מיתוגית קבועה.
קמפיין מצליח בעניינו לא נמדד בכמות הלייקים 👍 אלא בלידים בשלים ועסקאות.
ההבנה הראשונה מתחילה בחשיבות הנוכחות דיגטלית ברשת מאחר והיא הטביעת אצבע 🌀של כל עסק והיא צריכה להיות עקבית ואחידה, שפת המותג היא כרטיס הביקור של העסק.
לאחר מכן בחירת המדיה הנכונה לפרסום העסק, קמפיינים שפונים לקהל הרלוונטי שנמדדים ע"י טרגוט והצעה שנכונה לתקופה בה אנחנו נמצאים, השלב הזה הוא קריטי ודורש מאמץ והתאמות יום יומיות.
יש הרבה אפשרויות אבל סביר להניח שלא נציע לקוסמטיקאית לפרסם בטאבולה.
במקביל יהיה נכון לעלות תוכן בעל ערך מוסף, החשיבות בצעד הזה היא בניית אמון עם הלקוחות הפוטנציאלים ובכך לתת את התחושה "שלא באנו רק למכור" אלא גם אנחנו גם כעסק מספקים תועלת
מעולם התוכן שמעניין את הלקוח בחינם.
הפקת המלצות ושינויים יעשו ברמה היום יומית ולשם כך נדרש שיתוף פעילה רציף בין משרד הפרסום לעסק המפרסם, גם עסקה שלא נסגרה מספקת אינספור תובנות.
תוך כדי התהליך נצבר קהל שנוכל להשתמש בו בעתיד לטובת קמפיין רימרקטינג עם הצעת מכר שונה.
בעזרת שימוש בידע מקצועי שנלמד במשך שנים של ניהול, ליווי ובקרה של מגוון לקוחות מתחומים שונים נדע להוביל אותך מהפרט הראשון ועד לקמפיין מצליח.