הבלוג שלנו

איך הופכים עסק למכונת מכירות באמצעות אסטרטגיה שיווקית חכמה (כולל קייס סטאדי של לקוחות אמיתיים שלנו)

בעולם השיווק הדיגיטלי של ימינו קיימות מספר אסכולות שנכונות כאסטרטגיה שיווקית עבור עסקים.
הרלונטיות של כל אחת מהן באה לידי ביטוי באמצעות דרכי המכירה, התקציב, התחום שבו העסק פעיל וקהל היעד.

אז איך מחליטים באיזו אסטרטגיה לבחור עבור העסק שלכם?

בתור התחלה זה בדיוק חלק מהאחריות של משרד הפרסום הדיגיטלי שלכם ואנשי השיווק שבחרתם,
לבנות ולהמליץ לכם מהי האסטרטגיה שתשרת אתכם בצורה הנכונה.
אתם לא צריכים לשבור על זה את הראש, אבל כן חשוב שבעל עסק ידע ויבין איך זה עובד ויעזור לקצר תהליכים.

כמובן שאין דרך אחת אבסולטית לתת כאן תשובה, הניסיון של איש השיווק שלכם אמור לתת לו
את היכולות לנתח ולהציג לכם אסטרטגיה תוך זמן קצר.

  • איפה העסק שלכם עומד נכון להיום, מה היא שיטת המכירה ואיך עד כה הגיעו אליכם לקוחות.
  • הבנה ולמידה של קהל היעד שלכם – מה מאפיין אותם? מה הגילאים הרלוונטים וכו'.
  • ביצוע של מחקר מקדים של המתחרים שלכם – מה המסרים שהם מתקשרים, מה הערך המוסף שהם מוכרים ללקוחות?

אחרי שלמדנו והבנו מול מה ומול מי אנחנו עומדים, ואיזה כלים יש לנו אנחנו יכולים להתחיל לתכנן את השיטה ליצירת המכונה.

איפה השיווק של העסק שלכם נמצא נכון להיום?
ההבנה של נקודת הפתיחה שלנו מאפשרת לנו לקבוע את המשך התהליך, ברגע שאנחנו מבינים איפה נמצא העסק שלכם היום ואיך עד היום סגרתם עסקאות, אנחנו נדע למקד איפה הנקודות הרגישות, איפה הבעיות, ואיפה הנקודות החזקות שאותם צריך למנף ולחזק.
בפוסט הזה נתמקד ונציג שני מיקרי בוחן של לקוחות אמיתיים שלנו מהתקופה האחרונה כדי להמחיש את התהליך שאנחנו והלקוחות שלנו עוברים:

לקוחה בתחום הביוטי שעוסקת בטיפולי פנים, היתה אצל מספר משווקים קודמים לפני שהגיעה אלינו, ייצרו לה ערמות של לידים בעלויות נמוכות, כל משווק נזרק אחרי חצי חודש בטענה שהלידים לא היו מספיק טובים
ושהיא לא הצליחה לסגור שום עסקה מהלידים.
הלקוחה הגיעה אלינו מיואשת מסוכנויות שיווק וחסרת אמונה.

מה עשינו?

התחלנו תהליך עבודה מעמיק מולה ומחקר.

בשבועיים הראשונים לעבודה המשותפת למדנו את התחום שבו היא עוסקת לעומק, איפיינו את הקהל בצורה מדוייקת וזיקקנו את המסרים, הצלחנו לייצר לידים באיכות גבוהה, אך עדין הפידבק לא היה מספיק טוב, המשכנו לחקור והוספנו מספר טלפון עם שיחות מוקלטות, התחלנו להקליט את השיחות שהלקוחה מקבלת ולהקשיב לכל שיחה ולהבין איך היא מוכרת.

לאחר שהקשבנו ל3 שיחות הבנו שפה הבעיה, בעלת העסק מוכשרת מאוד בתחומה, אך היא לא אשת מכירות, היא ביצעה את השיחות בזמן שהיא בחוסר הקשבה אל מול המתעניינת, לא נגעה בנקודות מכירה חשובות לא שאלה את הלקוח שאלות מכוונות והיתה מאוד טכנית ולא מכירתית, מה שגרם ללקוחות לקבל את כל המידע בטלפון ולא לרצות להגיע לייעוץ בקליניקה.

הבנו מיד שכאן הבעיה, עצרנו את כל הקמפיינים, והודענו ללקוחה שהיא חייבת לגייס אשת מכירות , ואנחנו משנים את כל האסטרטגיה.

בשלב המידי היא גייסה אשת מכירות בחצי משרה שתדאג לטפל בפניות.

במקביל התחלנו פעילות סושיאל בפייסבוק ובאינסטגרם וקמפיין מעורבות קטן במקביל ליצירת לידים בשוטף זאת כדי לייצר לידים אורגנית ו גם כדי לחזק את המעורבות של מי שכבר מתעניינת, ככה שגולשת שכבר נרשמה אלינו ועדין לא הגיעה לקליניקה לטיפול ממשיכה להחשף למסרים שלנו, דאגנו להשאר כל הזמן עד רגע הסגירה בתת המודע של המתעניינת!

מה קיבלנו תוך חודשיים של פעילות עם אשת מכירות חדשה:

ממוצע תיאום הפגישות עומד על 1 ל2 וממוצע סגירת הטיפולים עומד על 1 ל4!
הלקוחה סוף סוף מרוויחה כסף משיווק והקליניקה שלה הפכה לסופר פעילה והיא סופר מרוצה.

מקרה נוסף של לקוח אחר בתחום פיננסי מורכב שמיועד לקהל יעד שנמצא בשלב מאוד בוסרי.

הלקוח הגיע אלינו בלי שום חומרי שיווק רק עם רעיון ומקצועיות בתחום שלו.
השיחה הראשונה שלו היתה כמו כולם – תביאו לי לידים!

מוצר מאוד מורכב, אין חומרים שיווקים, הלקוח רוצה לידים..

 מה עושים?

התחלנו תהליך ראשוני של איפיון הקהל, הבנו שהקהל שלנו הם בגילאיים צעירים שעדין לא מודעים לבעיה שלהם, המטרה הראשונית שלנו היתה ליצור מודעות אצל קהל היעד לנושא הזה ורק לאחר מכן התחלת תאריך מכירה.

התהליך שעשינו היה כזה:

שלחנו אליו עיתונאית לשעבר שעובדת בצוות שלנו שתראיין אותו ותלמד את התחום שלו ותייצר לו 3 כתבות תוכן איכותיות.

לקחנו את התוכן שהיא כתבה עבורנו והפצנו אותו באתרי פרמיום ברשת באמצעות ספק משנה שלנו.

הכתבות לא הופיעו בדף הבית אלה רק "מאחורה" עם לינק יוצא לעמוד הפייסבוק ופיקסל , ככה שהרווחנו גם איזכור בגוגל תחת אתר פרמיום וגם פיקסל צביעה.

עלינו עם קמפיין תוכן באווטברין וטאבולה ( פרסומת שמופיעה בדרך כלל בסוף כתבות תוכן באתרי פרמיום(.

הצלחנו בתקציב יחסית צנוע לצבוע מעל 3,000 יוזרים שנכנסו לכתבות שהפצנו כבר בחודש הראשון,

היוזרים נכנסו מתוך תוכן באתרי פרמיום כשהקליקו על אזור שנראה כמו תוכן אותנטי ואמיתי.

במקביל הפעלנו מספר קמפיינים בגוגל ופייסבוק שמעודד השארת פרטים באמצעות טופס לידים.

בגוגל הפעלנו קמפיין רשת מדיה, כדי שנרדוף אחרי מי שצפה בכתבה עם קישור לדף נחיתה שהקמנו עבור הלקוח במטרה להשיג לידים.

בנוסף הפעלנו בגוגל קמפיין חיפוש כדי שמי שחיפש אותנו בעקבות קריאת הכתבה, יוכל להגיע אלינו בקלות.

במקביל עלינו בפייסבוק ואינסטגרם עם קמפיין לידים מכוון מטרה לכל מי שנכנס לכתבה, במטרה להשיג לידים.

ובנוסף הפעלנו פעילות סושיאל כדי לייצר מצג של מותג פעיל וחי ככה שמי שהתעניין ועבר שיחת מכירה, נכנס שוב לדף הפייסבוק יבין שיש פה עסק חי ופעיל ובועט כל הזמן.

ככה יצרנו מעגל שלם שנועד כדי לייצר לידים עבור הלקוח כל הזמן תזרים לידים איכותי ועסקאות חמות שקל לסגור.

כל עסק הוא עולם, אנחנו בדיגיטלקס מאמינים שכל עסק צריך להפוך את השיווק שלו למכונת מכירות.
אנחנו מאמינים ויודעים לעשות את זה בעבור כל עסק בכל תחום, תנו לנו את ההזדמנות ואנחנו נדע איך לעשות את זה עבורכם.

עוד נושאים שאולי יעניינו אותך

פתח וואטסאפ
1
אנחנו מחוברים עכשיו בוואטסאפ, כתבו לנו!
רוצים תוצאות? כתבו לנו הודעה עכשיו בוואטסאפ! אנחנו מחכים לכם