ובכן השאלה קשה והתשובה לא כזו פשוטה.
בעד 👌פרסום מהפרופיל מהאישי:
מתחילים ממספר מסוים של עוקבים שחלקם חברים קרובים מה שמעלה את רמת האמינות והפירגון.
💡
בנוסף האלגוריתם של אינסטגרם יעדיף לקדם חשבונות פעילים וותיקים לעומת חדשים שהוקמו זה עתה.
תחזוקה- לתחזק פרופיל אחד זו התעסקות ולתחזק שניים אפילו עוד עבודה, כאשר מאחדים הכל לפרופיל אחד זמן ההתעסקות קטן.
כאשר הפרופיל שלכם אישי ומספר את הסיפור שלכם ומציע את המוצר שלכם זה עדיין ייחודי לכם, לעומת עוד פרופיל עסקי…
נגד פרסום מהפרופיל האיש:
אם אתם בעד פרטיות ולא מעוניינים לאחד את אורך חייכם/ בילויים/ תמונות של המשפחה עם העסק שלכם, אם אתם לא רוצים שלקוח יגיד "האא איך היה במסיבה ההיא ראית שהצטלמת עם.."אז מומלץ להכין פרופיל לעסק/ מוצר/ שירות ובכך תשמרו על הפרטיות שלכם ועניינכם האישים לא יהיו חשופים ללקוחות שלכם.
אצל הרוב הצורך בפרטיות גובר על היתרונות שהצגנו.
לעוד תוכן איכותי עקבו אחרי האינסטה שלנו!