לקוח פוטנציאלי התעניין בעסק שלכם, הגיע אליכם לאתר, זפזפ וקרא התחבר לתוכן שלכם אך למרבה הצער לא השלים את הפעולה של השארת פרטים.
עכשיו לכם יש את היכולת להגיע אליו ולמרבה השמחה אתם כבר לא זרים לו.
ואפילו בתקציב נמוך יותר מהפרסום המקורי שהביא אותו אליכם מלכתחילה.
שיווק מחדש או מתמשך נועד כדי ללכוד את תשומת הלב של הלקוח שלנו שוב, הפעם רצוי במודעה אחרת או הנעה לפעולה שונה ואפילו לפרסם מוצר או שירות נוספים הקשורים להגעתו הראשונית אלינו כשהמטרה זה לתפוס את עינו מחדש אבל בצורה מרעננת ולא לחזור על עצמנו.
פרק הזמן האידיאלי להופיע מחדש הוא עד חודשיים מאז שהלקוח פגש בנו בראשונה.
דרך איזה מדיה ניפגש שוב? רבות הדרכים אך נדון בחלקן
אפשרות נפוצה ומועילה דרך רשת החיפוש של גוגל, יוטיוב ורשת המדיה של גוגל – ה-GDN
שכוללת מאות אלפי אפליקציות שונות.
רשת המדיה של גוגל מכילה יותר מ-2 מיליון אתרים שמוצגות בהם פרסומות, לנו יש את היכולת לפלח את האתרים שבהם יוצגו המודעות לפי מגוון פרמטרים בנוסף לוודא שהן לא יופיעו במקומות לא רצויים בהתאם לצרכי המותג.
או אולי ניפגש שוב דרך הפרסום המומן בפייסבוק ונפגוש את הלקוח באינסטגרם וגם בפייסבוק.
וישנם עוד שיטות רבות, אך דבר אחד בטוח כדי לא להטריד את הלקוח העתידי שלנו, נקפיד על תדירות הגיונית ותוכן מרענן קצת שונה.
איך עושים את הרימרקטינג? באמצעות קוד, פיקסל.