כזו שמשתנה מעסק לעסק ותלויה בנקודת הזמן בה נמצא העסק.
לכל פעולת שיווק יש מטרה, להרחיב את טווח החשיפה ובכל להגיע ללקוחות חדשים באופן קבוע,
למשוך תנועה לאתר/כתבה ולצבוע קהלים לטובת פעולת שיווק חוזר עתידי, להגדיל מכירות של מוצר או שירות ועוד…
הבסיס לכל פעולה ולכל תוצאה מתחיל באפיון קהל הלקוחות מבחינה גאוגרפית מבחינת גילאים ומבחינת תחומי העניין שלהם, מחקר מתחרים ובחירת פלטפורמות שיווק שנכונות לעסק ולתקציב המדיה הכללי ואז חלוקה פנימית.
אסטרטגיה חדה היא גם להסיק מסקנות ממה שהשתבש, גם ממה שלא עבד ניתן ללמוד על מה שעשוי לעבוד. חידוד המסרים ע"י פידבק מהלידים הוא השלב הכי תבונתי והכי יעיל ונכון כדי שיהיה פידבק צריך לצבור לידים ולשוחח איתם, אין אפשרות לדלג על השלב הזה אם רוצים להגיע להצלחה מזוקקת.
אגב גם ליד לא רלוונטי הוא מעולה, נכון הוא עלה לנו כסף וזה מבאס, אבל למה הוא לא רלוונטי לנו כלקוח ולמה הוא חשב שהמודעה כן רלוונטית – זה מה שנקרא בשפה המקצועית פיצוח!
אסטרטגיה משתנה מעסק לעסק ומרגע לרגע, הכל מתבסס על תובנות שנצברות מכל שלב בתהליך!
אם גם אתם רוצים ליצור/ לגבש/ להבין את האסטרטגיה לעסק שלכם, שלחו הודעה עוד היום.