מפרסמים לראשונה וקצת חוששים? הכנו עבורכם את שלבי העבודה
איך מתחילים?
בשלב הראשון: העבודה מתמקדת בבניית מיתוג ולוגו. כשהמטרה היא לבנות אחידות ועקביות עבור תוצאות אסתטיות וזיהוי תמידי, השארת טביעת עקב דיגיטלית.
בשלב הבא מתכננים במשותף אסטרטגיה דיגיטלית, מה המטרות שלנו ובאיזה מדיה נפרסם, קביעת תקציב לכל מדיה, מה המסרים ומה החומרים שניתן להשתמש בהם, מה נדרש עוד מהלקוח ומה יידרש בעתיד כדי לייצר מאגר של תוכן.
שלב הביניים כולל פינג פונג– אישור החומרים ע"י הלקוח, תיקונים מול הגרפיקה עד שמגיעים למסר המושלם עם הגרפיקה המושלמת.
בשלב הקמפיין ההתרגשות בשיאה, הקמפיין באוויר אבל העבודה רק התחילה, האופטימיזציה נעשית בתדירות יום יומית, כשהמטרה לבחון למה הקהל מגיב יותר טוב, מה מניב יותר לידים ומתוך הדאטה הזאת לפלח קהל ממוקד.
בהמשך ניתן לעשות רימרקטינג לקהל שלא הומר לליד ובכך לא לפספס את התעניינות הראשונית שלו.
במשך כל הזמן האופטימיזציה ממשיכה, משנים מסרים, מעדכנים חומרים ומדייקים קהלים וטירגוטים גאוגרפיים.
השלב אחרון שמתגשם בזכות שיתוף פעולה ושקיפות בין הצדדים, שלב הפיבדק, כאשר הלקוח יוצר קשר עם הלידים ועולות התנגדויות שונות, אפשר לקרוא לו שלב התובנות למדים כיצד הלידים תפסו את המסר ואז אפשר להתייעל ברמת המסר, גרפיקה, הפילוח והורדת עלויות לליד. בשפה אחרת כך נולד ליד בשל.
לידים לא מגיעים ביום אחד וגם לא בשבוע, לידים בשלים ורלוונטיים לא בהכרח יגיעו גם תוך כמה שבועות.
ואם מגיע לקוח שעשה פרסום ממומן התמונה משתנה לחלוטין זאת בפרק הבא.
בקרו אותנו לעיתים קרובות לעוד תוכן איכותי חינמי 😊