תמונה רחבה יותר על טרגוט קהלים בפייסבוק (והצצה קטנה על השיטה הייעודית שלנו לטרגוט כדרך לינקדאין)

2021-08-20

משרד פרסום דיגיטלי אחראי על הצגת הפרסומות הנכונות לאנשים הנכונים, ולעשות זאת באופן שאכן מציג פרסומות ומודעות רלוונטיות ובעלות ערך עבורם. משרדנו פיתח שיטה ייעודית לפרסום לקהלי יעד מלינקדאין, בפייסבוק וזאת כדי לטרגט קהלים באופן ייעודי.

משרד פרסום דיגיטלי – טרגוט יעיל

בעבר, אם היינו רואים טלוויזיה אז היינו רואים פרסומות. זאת כי זה היה נתון. כל עוד זו הבחירה שלנו (לצפות בטלוויזיה), אנחנו למעשה בוחרים לצפות בפרסומות. מפרסמים "ניצלו" את זה, כלומר השתמשו בפלטפורמה הזאת כדי להציג מה שהם רוצים. אנחנו לא יודעים כמה מאמץ הם השקיעו "בטרגוט", כלומר ביכולת להתמקד על קהל יעד מסוים – אך היה נדמה שהיה קצת מכל דבר. קצת פרסומות לילדים, קצת למבוגרים, וכן הלאה. העבודה של משרד פרסום הייתה אז פשוט לייצר פרסומת טובה ורלוונטית מספיק, ולקוות שהאנשים הנכונים יצפו בה.

ובכן, כיום לא צריך לקוות כי על ידי שיטות מתקדמות של טרגוט קהלי יעד ביכולתנו למעשה מלכתחילה להזמין את המודעה לסף דלתו של הלקוח האידיאלי, הפוטנציאלי. בכך משרד פרסום דיגיטלי יכול לוודא שהמודעה תעשה מה שהיא אמורה לעשות, ותעשה את המירב כדי לחשוף את הלקוח הפוטנציאלי לערך רלוונטי בעבורו. הדבר למעשה מבקש מסוכנות פרסום דיגיטלי לעשות שני דברים:

  1. לדעת איך לטרגט
  2. לדעת מה לטרגט

משרד פרסום דיגיטלי: האם הוא יודע למי לפרסם, ומה?

משרד פרסום דיגיטלי אמור לדעת איך לטרגט. זה די פשוט. נכנסים למנהל המודעות של פייסבוק ובוחרים מגדר, גיל, השכלה, הכנסה, הרגלי קנייה, מיקום בעולם וכן הלאה. ולא רק זה, בסוכנות הפרסום שלנו פיתחנו שיטות נוספות שגילינו ודייקנו כדי לאפשר לאנשים למצוא אפשרויות טרגוט מלינקדאין ולמשוך אותן לפייסבוק וזאת כדי להגיע לטרגוט מפורט יחסית. כך שאם משרד פרסום יודע מה הוא עושה, הוא יטרגט נאמנה. ועם זאת, זה בהחלט יכול להיות חלק מהתמונה, מהנוסחה. שכן החלק השני – לדעת מה לטרגט, חשוב ביותר, אולי אף יותר מהחלק הראשון. אם כי זה נתון כבר לדעה אישית.

וזאת כי אם אנחנו כבר עושים את כל העבודה כדי להגיע לאדם הנכון, סביר שכדאי לדעת מה הוא הדבר הנכון להציג. האם נכון לפרסם כתבה? האם נכון לפרסם מוצר מסוים לרכישה? הזמנה לוובינר חינמי? מה לגבי שיחת ייעוץ? ובכן, כל מקרה לגופו. סוכנות פרסום דיגיטלי שצברה ניסיון עם הנושא הזה ופועלת מתוך הבנה בהירה, ברורה ומדויקת באשר למה כדאי ונכון לעשות יכולה לפעול כדי לוודא שהפרסומות יכילו ערך ותוכן רלוונטי, לאדם הרלוונטי.

משרד פרסום: תוצאות שיווקיות

כך שהתוצאה הסופית המתאפשרת ללקוחות סוכנות פרסום דיגיטלי היא פרסום יעיל, מדויק וממוקד שנועד להשיג תוצאות וניתן למדוד אם אכן השיג אותן. על איזה תוצאות מדובר? ובכן, נניח שפונה אלינו חברה שמוכרת סירים לאימהות. במקרה זה, החברה יכולה לרצות למכור יותר סירים, או דווקא לצרף יותר אימהות למועדון הלקוחות. מדובר כאן בשתי מטרות אחרות לחלוטין, ויכולות להתאים תוצאות אחרות לחלוטין.

אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו יכולים ליצור קמפיין נפרד עבור כל מטרה פרסומית, ולייצר סט של מטרות שיהוו פרמטר. באם הפרמטר הושלם בהצלחה או שלא – הרי שזו התוצאה שמודדים. לדוגמה, אם אנחנו משקיעים 1,000 ₪ ואוספים 50 הצטרפויות חדשות למועדון הלקוחות של החברה, זו תוצאה אחת. אם אנחנו משקיעים את אותו סכום ומקבלים 300 הצטרפויות, זו תוצאה שנייה. בשני המקרים, משרד פרסום דיגיטלי יכול לעקוב אחר התוצאות של כל קמפיין כמו גם לזהות ולבדוק כמה הטרגוט עבד, או כמה התוכן היה "רלוונטי" לקהל היעד.

לסיכום: סוכנות פרסום דיגיטלי

כך שיש כל מיני פרמטרים שאפשר להחיל, לשנות ולבדוק וכל פעם לראות כיצד זה השפיע על תפקוד המודעה. ומתוך היכולת למדוד את התפקוד, את התוצאה המתקבלת ניתן לבדוק כמה טוב המודעה עבדה ולזהות מה עובד או לא עובד. משרד פרסום דיגיטלי שיודע הן לטרגט, והן להציע תכנים רלוונטיים – כמו גם לבדוק את שיעורי ההצלחה שלהם יכול בהחלט לשייף את יכולתו לייצר מודעות שהינן בעלות ערך לנמענים שלהן ובכך לייצר ערך ללקוחותיו.  שכן מודעות איכותיות ומתאימות יכולות להביא "יותר תוצאות" ועל פי כן לעשות שימוש יעיל יותר במשאבי התקציב.

באופן כללי, הרובד בו החברה שלנו מצטיינת לדעתנו, הוא הרובד בו אנחנו מסוגלים לגשת למספר ערוצי פעילות לדוגמא משתמשי לינקדאין באופן ייעודי ולשווק רק להם, וזאת כדרך הפייסבוק. כלומר, במקום לחפש "חברות הייטק מסוימות", בפייסבוק – אנחנו יכולים להתחיל את החיפוש עוד מלינקדאין ולאתר את הקהל בפייסבוק. הדבר יכול לאפשר לנו טרגוט די מדויק לקהלים הספציפיים שאנחנו מבקשים להציג בפניהם מודעות. כך שמה שנותר זה פשוט להציג את המודעות המתאימות, לוודא שזה עובד ולשאוף לשפר את התוצאות הקיימות. שוב ושוב, עד שאותה כמות כסף משיגה יותר תוצאות ואם משקיעים יותר כסף – אנחנו מעוניינים שהדבר יתבטא בהערמה של עוד תוצאות.

בעל עסק? רוצה להתחיל לקבל זרם של פניות חדשות?

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי!

בעל עסק? רוצה להתחיל לקבל זרם של פניות חדשות?

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי:

דילוג לתוכן