שאלה נפוצה מצד הלקוח, וזה טבעי לא כל לקוח רגיל לפרסם בתדירות קבועה/ גבוהה במדיה ולחשוב על תוכן מעניין, קצר וקולע.
עסק נמדד גם בערך המוסף שהוא מעניק ללקוחותיו והיתרון העצום בפרסום תוכן אורגני
הוא בהיבט של האמינות והרוולנטיות שעסק מפרסם גם מידע חינמי מועיל ומהנה ללקוחותיו.
ולכן מטרת הפוסט הזה לתת לכם רעיונות לפוסטים משלכם שרלוונטים ונוגעים לעסק שלכם, לדוגמא: טיפ שבועי שקשור לתחום העסק שלכם אך כל פעם ישתנה בהתאם לדגשים שתחליטו (הדגשים הם פרי המציאות שאלות ששואלים אתכם, טעויות שקורות הרבה וטיפ בעקבותם), המלצה ללקחותיכם, טעות נפוצה והסבר איך למנוע אותה כפינה בפני עצמה "טעויות נפוצות", שאלות נפוצות והסבר ואין כמו עדויות של לקוחות מרוצים.
על כל פוסט להיות קצר וקולע, אתם לא ערך בויקיפדיה, כולנו מזפזפים בין אינספור משימות למדיות לאנשים וסיטואציות, לא פלא שלכולנו יש בעיות קשב וריכוז וזו הסיבה שהמסר צריך להיות קצרף קולע ומועיל.
ולכן עליכם לייצר ערך מוסף לעוקבים שלכם, אגב אפשר לעשות מידי פעם הגרלה או להציע פגישת ייעוץ חינם.
תהיו עסק הרגיש ללקוחות שלו, כזה שיש סיבה לעקוב אחריו באדיקות, עסק שנותן ערך מוסף ללקוחותיו.