סוד ההצלחה? עקביות!

2022-06-30

יש לכם 'טביעת אצבע' מיתוגית?

לא פשוט להישאר בתודעה.

הקצב המטורף בפיד לא עומד בקצב של האצבעות שמגוללות בזריזות את המסך לדבר הבא. מי שכן מצליח לתפוס את העין ולאורך זמן אכן מצא את השפה המיתוגית הנכונה לו והדרך שלו להעביר את התוכן – קבועה.

'טביעת האצבע' שלו כבר מבוססת והגולש פשוט מחפש אותה.

הגולש אוהב אותה, התחבר אליה –ו….מחפש אותה בעצמו.

תוכן אחיד הוא לא רק ה'מה', אלא דווקא ה'איך'.

אם, למשל, מדובר בסרטוני וידאו קצרים -ברגע שבעל הפרופיל חיבר את התוכן הנכון עם עריכת הסרטון

בדרך שמייצגת אותו הכי טוב – מכאן הוא רק צריך להתמיד בדרך שלו. לא נכון להחליף בכל פעם סגנון או להשתגע עם כמה אפשרויות במקביל. זה פשוט מעייף ולא יעיל.

חשוב לתת צ'אנס לתבנית מסויימת שנכונה לך ולרוץ איתה במשך תקופה.אם היא תופסת – להמשיך.

אחרת, לנסות דרכים נוספת עד אשר 'טביעת האצבע' שלך – תתפוס.

בעל עסק? רוצה להתחיל לקבל זרם של פניות חדשות?

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי!

בעל עסק? רוצה להתחיל לקבל זרם של פניות חדשות?

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי:

דילוג לתוכן