הדיגיטלקס - בלוג על דיגיטל

שלושה דברים חשובים כדי לקבוע יותר פגישות

כשמדברים על תהליך של הגדלת העסק, לטיפול בשיחות יש משקל מאוד חשוב.

50% מהצלחת התהליך קורה בזכות מענה טלפוני איכותי.

להלן כמה דברים שכדאי לשים לב אליהן כדי לשפר את איכות המענה אצלכם בעסק:


1.זמן החזרה לפניות

זמן החזרה האידיאלי לפניות אמור להיות עד 30 דקות.

מעבר לזה הפנייה מתקררת.

כשמטופל פוטנציאלי מתקשר, הוא רוצה לקבל מענה כמה שיותר מהר, ועדיף אפילו עכשיו.

ככל שהזמן עובר הוא פונה לעסקים אחרים באותו התחום ומתעניין במקומות נוספים.


2.הובלת השיחה לתיאום פגישה

למי שעונה לפניות הטלפוניות יש מטרה אחת מול העיניים – תיאום פגישה, ולכן צריך לזכור שהיא צריכה להוביל את השיחה לשם.

הלקוח מתעניין ולא בהכרח יודע מה הדבר הנכון עבורו, ולכן איש המכירות שלכם צריך להסביר לו למה פגישה עם בעל העסק זה הדבר הנכון.


3.פולואפים איכותיים

לא כל האנשים יכולים לקבוע באותו הרגע והם רוצים להתייעץ, לבדוק, ולראות שהם באמת יכולים להגיע.

לכן, חשוב מאוד להקפיד לחזור לאנשים בשעות ובזמן שהם ביקשו.

זה מראה על רצינות, על אכפתיות, ועל עסק שעובד באופן מסודר.


רוצה שנעזור לך להגדיל את מספר הפניות לעסק?

שנלמד אותך איך לתת מענה יעיל יותר ללידים?

רוצה שנשפר את השיווק הדיגיטלי של העסק שלך?

בעל עסק? רוצה להתחיל לקבל זרם של פניות חדשות?

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי!

עוד נושאים שאולי יעניינו אותך

נגישות

בעל עסק? רוצה להתחיל לקבל זרם של פניות חדשות?

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי: