אוטומציית דיוור
בעידן הדיגיטלי, שיווק בדוא"ל נשאר אחד הכלים היעילים ביותר לעסקים להשאר בקשר עם הלקוחות שלהם ולהניע לפעולה ומעורבות עם המותג.
עקביות
המיילים נשלחים ללקוח במרווחים ובזמנים עקביים, מה שעוזר לשמור על תקשורת סדירה עם הקהל שלך ולבנות אמון ומעורבות.
בזמן הנכון
הדיוור ישלח ללקוח ברגע המתאים או על סמך פעולות משתמש. לדוגמא: שליחת תזכורות לנטישת עגלה, הודעה על מוצר חדש ועוד.
הנעה לפעולה
ניתן לספק ללקוח מידע ותמריצים יקרי ערך בכל שלב, ובסופו של דבר להגדיל את הסבירות להמרה.
אוטומציה של שיווק בדוא"ל מאפשרת לעסקים להעביר מסרים מותאמים אישית, בזמן הנכון וביעילות.
זה לא רק משפר את המעורבות והיחסים עם הלקוחות, אלא גם תורם להגדלת ההכנסות ולנוכחות מקוונת חזקה יותר.