גם בזמן שהעסק שלכם ישן וגם בזמן שאתם לא נמצאים בו, התפקיד של מנהל קמפיינים אמיתי הוא לדאוג שהעסק שלכם ימשיך לעבוד בדיגיטל, האופטימיזציה לקמפיין שלכם לא יכולה לעצור ברגע אחד, היא צריכה להמשיך להתקיים כל הזמן, כל עוד הפרסום פעיל, חייב להיות מישהו שיפקח עליו וידאג לכם ואת זה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב.
זהו פוסט שמתחיל לפני יותר מ15 שנים, בעידן אחר, בזמן אחר כשהכל עוד היה קל יותר ופשוט יותר אנשים עוד לא הכירו את האינטרנט ואפילו פחדו ממנו, חשבו שמדובר במשהו מורכב ומסובך עיד לפני פייסבוק, ובתחילת הפריחה של גוגל שלא אמור לעניין כל אחד, אז חשבו.. ומאז הדברים השתנו, היום כל אחד הפך להיות מוממחה לדיגיטל וכל אחד מתיימר לדעת לבנות אתר.
אבל את הדבר האמיתי הרבה אנשים שכחו, את הלב.
בניהול קמפיין יש כמה חוקים חשובים, שאותם כל מנהל קמפיינים צריך:
– להיות מסוגל להחליט החלטות מהירות ולבצע אותם.
– להיות אחראי על הכסף של אנשים אחרים
– לבנות אמון ונאמנות בלתי מתפשרת ללקוח.
אם אין לך את זה, אז כנראה שאתה לא עשוי מחובר שממנו מייצרים מנהלי קמפיינים, למה צריך להיות אמיץ?
כשמדובר בכסף של אנשים אחרים, לחלק מהאנשים מדובר בפחד עצום, הידים רועדות, האצבעות מתחילות להזיע, אבל מנהל קמפיינים אמיתי, ירגיש את הרטט וההתרגשות בכל לחיצה על כפתור, בלי שום חשש או מחשבה הוא פשוט ילחץ על הכפתור שלח, ויתן למודעות לעשות את מה שהם אמורות לעשות.. לבזבז כסף ללקוח!
אתם בטח שואלים, למה זה חשוב שהמודעות יבזבזו כסף ללקוח?
אחת השיטות הטובות ביותר לבניית קהלים היום מתבססת על דפי נחיתה ורימרקטינג.
בצורה פשוטה, מדובר על לקוח שנכנס לאתר שלך, וממשיך לראות מודעות שלך גם במהלך הימים הקרובים, הימים שמנהל הקמפיינים שלך יבחר לנכון, אז למה חשוב לשרוף כסף?
בצורה הזאת, בשלב הראשון בונים קהל באמצעות יצירת קמפיין שיכניס אנשים לתוך האתר או דף הנחיתה, באמצעות "ביזבוז" כסף וצביעת הקהל ובשלב השני רודפים באמצעות רימרקטינג אחרי הקהל שנכנס לעמוד והתעניין, למה זה טוב?
זה גורם ללקוח שלך להיות חם יותר ומתעניין יותר במוצר שלך, בצורה הזאת אפשר להגדיל קהלים וליצור תהליך ארוך יותר בדרך של הלקוח אליך.
ככל שהתהליך יהיה ארוך יותר ומדויק יותר, הסיכוי להגדיל את אחוז הסגירה הוא גבוהה יותר בהרבה.
ככל שהלקוח עובר יותר שלבים, כך אחוז הסגירה יהיה גבוהה יותר והרווח יהיה גרול יותר.
בפוסטים הבאים נרחיב לעומק על תהליכים, אופטימיזציה רימרקטינג ועוד שיטות שרק מקצוענים מכירים.
כדאי להמשיך לעקוב אחרינו ולהצטרף לרשימת התפוצה שלנו