למד כיצד להגדיר תיבת דואר ב- Outlook. רכשתם אחסון וכתובות אימייל? קיבלתם את הפרטים לתיבת המייל החדשה תחת הדומיין שלכם ואין לכם מושג מה לעשות עכשיו?
המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם:
כך תגדירו את המייל בחשבון הג'מייל שלכם.
- פתחו את ה- Outlook > ולחצו על "קובץ".
- לחצו על "הוספת חשבון".
- הכניסו את כתובת המייל שקיבלתם מאיתנו ולחצו "התחבר".
- בחרו ב- "IMAP".
- כעת החלק החשוב ביותר.
- דואר נכנס שרת: הכניסו את הכתובת שהעתקתם בסעיף ב'.
- דואר נכנס יציאה: הכניסו 993 (במידה וזה לא עובד לכם, ניתן להכניס 143)
- דואר נכנס שיטת הצפנה: בחרו ב- SSL\TLS (במידה וזה לא עובד לכם ניתן לבחור ב- "ללא")
- דואר יוצא שרת: הכניסו את הכתובת שהעתקתם בסעיף ב'.
- דואר יוצא יציאה: הכניסו 465 (במידה וזה לא עובד לכם, ניתן להכניס 2525).
- דואר יוצא שיטת הצפנה: בחרו ב- SSL\TLS (במידה וזה לא עובד לכם ניתן לבחור ב- "ללא").
בסיום לחצו "הבא".
- הכניסו את הסיסמה שקיבלתם לתיבת הדואר ולחצו "התחבר" (במידה ואינכם זוכרים את הסיסמה, תוכלו לאפס אותה באחסון תחת "דואר" > "חשבונות דואר אלקטרוני").
- סיימתם להוסיף את החשבון, לחצו על "בוצע".
- לחצו שוב על "קובץ" > "הגדרות חשבון" > "הגדרות חשבון".
כ. דאבל קליק על החשבון שהוספתם.
- תחת "נתיב תיקיית בסיס" כתבו את המילה "inbox" ולחצו "הבא".
תתחדשו!
המדריך נכתב ע"י חברת האחסון ונגוס לרכישת אחסון לאתרכם הקליקו כאן בנוסף קבלו קוד קופון: discount10